♥♥♥MIDSOMMAR♥♥♥

BILDER KOMMER I NÄSTA INLÄGG!
 
Hej alla goingar! Nu kommer ett inlägg om hur min midsommar var fredag den 22 juni.
 
Det började med att vi åkte till Hafsten. Där bodde vi sedan i Elins kusiners husvagn. 
Vi åt jättegod mat & alla var jättetrevliga! Vi var 21 stycken ungdomar med mej tror jag & vi alla
var runt 14 till 19-20 år tror jag. Det var superkul! Dagen efter midsommar drog vi alla en liten bit ifrån campingen bort till en fotbollsplan där vi spelade med några andra som redan var där. Sen kom ösregnet så vi alla rusade bort till campingen igen som var en bit bort. Det har regnat ganska mycket under midsommaren men det har ändå 
vart fint väder emellanåt. Ja det här har vart en galen lyckad midsommar! Tack alla som var med & gjorde den så grym! ♥
 
Nu är det ju såhär att min bästavän www.eliinswn.blogg.se har skrivit lite mer detaljerat så här kommer hennes text som hon skrev dagen efter midsommarafton alltså i lördags 
 
:" När vi kom igår runt 17.30-tiden så gick jag och sofia runt och kollade lite på campingen. Sen kom vi tillbaka och
åt lite mat, det var gott. Sen fick vi jordgubbstårta och det var så otroligt gott. Efter det satt vi vid datorn en stund
och sen gick vi ner för att kolla på DJ Tompa, men 18-årsgräns var tydligen nytt för iår.  Så vi gick ner till bryggan
på stranden och hade vårat egna beachparty, hahaha vi stod under ett paraply i spöregnet när det var kolsvart ute
och grejade med mobilerna, så det kanske inte var så mycket till "beachparty" men det var kul. Sen gick vi tillbaka
till husvagnen och somnade inte förrän kanske 2 eller något sånt. Jag måste ha varit jättetrött, vaknade av att Sofia
väckte mig vid tolv-tiden idag, sen åt jag frukost, alla andra hade redan ätit. Sen gjorde vi oss iordning och gick runt
en sväng på campingen med Emelie, sen gick vi ner till andra bryggan och fiskade krabbor. Sen har vi bara tagit
det lugnt, har ätit extremt mycket idag känner jag, men så är det på midsommar. Hoppas ni haft en bra helg!  ":
 
Som sagt jag hoppas att ni alla också haft en grym midsommar men min blir nog liiite svår att slå hahah ;)
Puss ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Håller med dej bästavän, våran midsommar är riktigt svår att slå ;) Vi ses imorgon då jag kommer sjunga vart jag än går "jag har tagit studenten....från sommarskolan....fy fan vad jag är bra" :D <3

Svar: hahah ja vår midsommar var galet bra skojjar inte (hehe) :* japp ses imörrrrn <3<3
sofiajhsn.blogg.se

2012-06-27 @ 22:57:34
URL: http://www.eliinswn.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback

RSS 2.0

Ditt namn

Din e-post


Ämne:

Meddelande